ساعتای تنهایی من..

این وبلاگ برای ساعتای تنهایی منه...

ساعتای تنهایی من..

این وبلاگ برای ساعتای تنهایی منه...

لحظه های با تو بودن

تو لحظه هایی که با تو نیستم دوست دارم ساعتا زود بگذره تا بیام پیشت

تو لحظه هایی که با توام دوست دارم ساعت دقیقه بشه دقیقه ها ثانیه بشه

ثانیه ها دیگه نباشه چون دلم میخواددونه دونه نفساتو بشمارم

سرمو بذارم روی سرت چشماتو ببوسم بعد تورو در آغوش بگیرم

تا با تمام وجودم احساست کنم یه بوسه رو لبات بذارموبهت بگم

همیشه دوست دارم

تقدیم به م.ح عزیزم

نظرات 3 + ارسال نظر
sepideh پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشید...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

365 حسرت را، همچنان می کشم بدنبالم ......

www.deltange-naseria.blogsky.com

موفق باشی ....

رویای خاکستری پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام الهام جان خوبی؟
خیلی زیبا بود.
موفق باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

کاش یا رب که زمستان برود
نوبت مستی ز مستان برود



دیوانه دیوانگی دیوانه است
دیوانگان را چه غم . دیوانه اند
ولیکن ان دیوانه را چیست؟

خوب می نویسی . دست به قلمت عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد