ساعتای تنهایی من..

این وبلاگ برای ساعتای تنهایی منه...

ساعتای تنهایی من..

این وبلاگ برای ساعتای تنهایی منه...

دلم شکسته

 

دلم شکسته است ازین جهان تنگ

و

نگاه های سردِآدمها

و

آفتاب که گویی گرمی خود را

با آه سرد من از یاد می برد

شاید آفتاب نیز

مرده است

شبیه حس عاشقانه ای که

سالها پیش

در کنج این زمین سرد گم شد

ولی هیچکس قطره

اشکی نثارش نکرد!

اگه حتی یه روز به عمرم بمونه

اسم تومطمئنم تو خاطرم خوب میمونه

بی صدا تر از همیشس این دل خسته ی من

مثل آیینه شکستس این دل خسته ی من

چرا دستمو رها کرد یار بی وفای من

ته وآخر یه راه بسته تنها موند این دل من.

 

ای خدا

ای خدا چشام براهه

سنگینیه یه عالمه گناه رو شونه هامه

ای خدا زمونه باهام نامهربونه

زنده موندم تا حالا با یه بهونه

زندگیم شده برام یه جور معما

شده ام توی جوونیم تک و تنها

ای خدا دلم میخواد همینو بدونه

اون چرا گذاشت دلم تنها بمونه؟؟