ساعتای تنهایی من..

این وبلاگ برای ساعتای تنهایی منه...

ساعتای تنهایی من..

این وبلاگ برای ساعتای تنهایی منه...

تنها برای خودم

تنها برای خودم گریه میکنم

تنها برای تنهایی ام

تنها برای روزهای خوب با تو بودن است

چقدر دلم گرفته باز

شانه هایت را میخواهد ودستانت را

ولی نیست

ومن فقط گریه میکنم

که چگونه رفتنت را باور کنم

برای همیشه رفتنت برایم سخت است

حتی گفتنش عذابم داد

عذابی سخت که تا ابد با من خواهد بود

 
نظرات 2 + ارسال نظر
رویای خاکستری دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام الهام جون. خوبی؟
ممنونم از اینکه من رو تنها نمی داری. مرسی عزیزم. امیدوارم امسال ٬ سالی پر از برکت و شادی و موفقیت برات باشه و لذت ببری.
آپ قشنگی هم کردی. آفرین. ولی یه سوال کنم؟
چرا اینقدر غمگین؟

رویای خاکستری شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام دوست خوبم. خوبی؟
من آپم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد