ساعتای تنهایی من..

این وبلاگ برای ساعتای تنهایی منه...

ساعتای تنهایی من..

این وبلاگ برای ساعتای تنهایی منه...

تنهایی

باشه اشکالی نداره

اگه تو دلمو شکستی

اگه جای خنده رو لب

اشکو تو چشام گذاشتی

دیگه هیچکسو ندارم

واسه تنهایی شبهام

کاشکی تو پیشم میموندی

آخه من بدجوری تنهام

دل دیوونه

یه دل ساده مهربون تنها

روزگاری داشت شاد وبی همتا

تا تو اومدی پاتو گذاشتی

توی لحظه هاش حتی تو شباش

خدا می دونه چقدر خوشحال بود

دل دیوونه

با تو مهربون با تو خدا بود

هرروزو هر روز کارش دعا بود

واسه موندنت

اما تو هر روز دورتر می شدی

از این دل ما

تا اینکه رفتی بی خدافظی واسه همیشه.

حالا این دلم خسته وتنهاست

عشقی نمیخواد سردوبی صداست.

 

 

بی تو

بی تو دلم میگیره

به خدا اگه نباشی

زندگیم سرد وتاریک

بدون توآخه نمیشه عشق من.

تو خاطرات با تو

دستام دستاتو گرفتن

اما نمیدونم چی شد

که حالا خالیه دستم

تو برو عشق من

نگو بی تو میمیرم

برو دستاشو بگیر

یه روز گریتو میبینم...